Veel gestelde vragen

Bestelling & levering

Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 12-14 dagen. Onze producten 
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit 
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en 
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs 
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening 
nemen. 

Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de 
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een 
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van 
je bestelling checken via de volgende link: 
Klik hier.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan 
even contact met ons op. 

Antwoord: De verzend kosten zijn geheel gratis

Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo 
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items 
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. 
Onze excuses voor het ongemak. 

Ruilen & retourneren

Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour 
sturen. Voor meer informatie over retouneren
Klik hier

Track & Trace

Antwoord: Op de pagina "Volg je bestelling" kun je 
je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen. 

Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het 
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er 
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten. 

Staat je vraag met antwoord er niet tussen neem dan contact met ons op