Veel gestelde vragen
Bestelling & levering
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 12-14 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link:
Klik hier.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.
Antwoord: De verzend kosten zijn geheel gratis
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Ruilen & retourneren
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen. Voor meer informatie over retouneren
Klik hier
Track & Trace
Antwoord: Op de pagina "Volg je bestelling" kun je
je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.